lördag 3 december 2011

Without your love - Prolog

Jag heter Jenna Smith. Min mamma och min pappa dog i en bilolycka när jag var tre, så jag har liksom inga minnen från de. Jaja, nu bor jag hos min farbror Rick, för jag måste skaffa mer pengar innan jag kan skaffa lägenhet, en bra lägenhet. Jag var hos honom när olyckan inträffade, fast han var  ute och handlade mat, så jag var med nån annan tror jag.. Aaahh, jag kommer in på det ämnet hela tiden! Det är så svårt att släppa taget och förstå, det har trots allt gått 15 år sedan dess! Jag har precis gått ut skolan och jobbar för tidningen "Se Och Hör". Jag är typ tillsammans men en kille som heter Nathan, men jag inbillar mig nog bara, egentligen tror jag inte att han gillar mig så mycket, men jaja. Jaa, det var väl allt för mig.

Vad tycks såhär länge? Skulle vara bra om de få som läser säger vad de tycker! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar