söndag 4 december 2011

Without your love - Del 2

Rick:
- Utan mig skulle du bara vara en liten skit, du skulle inte ha haft något liv. Du skulle ha bott på gatan. Viskade jag i hennes öra medans jag följde hennes rygg med mina händer tills jag kom ner till rumpan. Jag pressade mina läppar mot hennes. Hon började kämpa emot och knuffade mig så jag ramlade omkull. Jag slängde mig upp och slog till henne dubbelt så hårt än förra gången.
- INGEN VILL HA DIG! ELLER HAR DU KILLE? NÄE, DET VET JAG ATT DU INTE HAR, FÖR DU ÄR SÅ JÄVLA FUL ATT MAN INTE ENS VILL VETA AV DIG, JÄVLA BITCH!!

Jenna:
Jag visste att det var sant, så jag orkade inte kämpa emot mer, då skulle allt bara bli värre. Jag sprang till mitt rum, smällde igen dörren, låste efter mig och slängde mig på sängen. Jag grät inte. Jag grät aldrig. Jag var helt enkelt för van vid detta helvete.

----------------------------------------------------------------------------
förlåt för att jag lägger ut en massa sådanahär bilder, men bla!

Jenna:
När jag hade legat en stund i min säng hörde jag att Rick bankade på dörren.
- Oh, babe, kom ut till mig! Sa han. Jag märkte direkt på rösten att han var berusad.
Jag började göra ljud, som att jag snarkade. Jag tror att han gick på det, för jag hörde att han började gå mot sitt rum, bredvid mitt. Jag öppnade dörren sakta och tyst, men jag gjorde det antagligen för ljudligt när jag såg att han stirrade på mig från dörröppningen. Jag började springa mot badrummet. Precis när jag skulle stänga dörren satte han handen för den och försökte bryta upp den.Jag var starkare än honom med tanke på att han var berusad, så jag bara slängde igen dörren så att han klämde fingrarna. Han skrek högt och började svära, när han började svära skyndade jag mig att stänga dörren och låste den. Jag slängde av mig kläderna jag hade på mig och hoppade in i duschen. Jag stod där i ungefär en timme innan jag klev ur och torkade mig.

Rick:
Jag kommer ihåg att jag vaknade nere i köket, jag var blöt. Jag kollade runt om kring mig, det låg en omkullvält tom flaska sprit på min mage, det var antagligen därför jag var blöt. Jag reste mig upp, fick blodtrycksfall och stödde mig mot diskbänken, sen gick jag upp för trappan. Jag såg Jenna gå ut från badrummet precis när jag kom upp. Hon nynnade på någon låt, så hon hörde inte att jag stod en bit bakom henne. Innan hon gick in till sitt rum vände hon sig om för att stänga dörren. Hon fick syn på mig som hade börjat springa mot henne. Hon försökte stänga dörren, men jag var starkare än henne, så jag bröt upp den. Jag kramade henne bakifrån och började nafsa henne lite i nacken. Hon var så fin.
- Du är min enda. Sa jag mellan nafsningarna.
- Sluta, släpp mig! Sa hon irriterat.
- Nu ska vi ha riktigt kul! Sa jag och började knuffa henne mot sängen.

Jenna:
- Nu ska vi ha riktigt kul! Sa Rick och han knuffade mig mot sängen.
Jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra, så jag började sparka med mitt vänstra ben. Som tur var så träffade jag honom mellan benen. Han vek ihop sig av smärta och skrek som aldrig förr. Jag flög ner för trappan, satte på mig mina vita convers och slängde jackan över armen. Jag sprang ut och undrade om jag skulle springa höger eller vänster. Jag slängde på mig jackan och bestämde mig för att springa åt höger. Jag sprang och sprang och sprang tills jag kom till stranden. Jag satte mig uppe på en sten, knöt av mig skorna och doppade fötterna i det perfekt varma vattnet. Jag satt kvar tills det började skymma. En bit längre fram såg jag en folkmassa som stod samlad runt något. Jag blev nyfiken så jag bestämde mig för att gå och kolla vad det var. Jag hoppade ner från stenen och tog skorna i vänsterhanden. Plötsligt var det någon som sprang ut ur klungan med människor. Ingen verkade ha märkt det. Personen, som såg ut som en kille i min ålder, sprang mot mig och skrek att jag skulle springa med honom. Alla i klungan blev tysta och vände huvudena mot oss. Vissa i folkmassan började skrika: DÄR ÄR HAN!!! Alla började springa, så jag sprang efter den unga killen. Han vek av vid ett ganska tätbebott område och sprang in i en mörk gränd.
Han satte sig på huk i gränden och kikade fram vid kanten. Plötsligt böjde han snabbt undan och alla galna tjejer från klungan sprang förbi. Jag kollade på killen, jag tyckte att jag kände igen honom.
- Nu undrar du väl säkert varför det här hände? Sa han och log lite skamset.
- Varför känner jag igen dig? Jag struntade i att svara på frågan och ställde själv en fråga.
- Jag heter Taylor Lautner..
--------------------------------------------------------------------------------
Oh oh oh, Vad kommer hända nu? Andra delen ute. Tycker ni? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar