onsdag 14 december 2011

Without your love - Del 7

Taylor:
Jag försökte krypa bort från gubbarna, men en av de vände på mig, så att jag hamnade på rygg, och började strypa mig. Jag försökte febrilt att få bort hans händer, men lyckades inte. Jag var nära på att svimma när han plötsligt släppte. Jag hostade och kippade efter andan. Jag kröp ihop i fosterställning på golvet. Nathan skrattade, och innan han gick viskade han:
- Det kommer hända igen om du fortsätter träffa min grrrl! Nathan skrattade och gick ut genom dörren. Min enda tanke var att jag var tvungen att gömma mig innan Jenna kom tillbaks.
- Han var inte där, så jag........
Jag hörde hur dörren öppnades och någon som steg in i rummet och häpnade.
-----------------------------------------------------------------------------------

Jenna:
När jag kom in i rummet låg Taylor ihopkurad på golvet bredvid några droppar av blod. Jag slängde mig ner bredvid honom och lyfte upp hans huvud och la det i mitt knä. Hans läpp var sprucken och han var lite röd-blå-lila runt halsen.
- Taylor, vad har hänt? Skrek jag full av förtvivlan.
- Inget speciellt, jag tror att du måste gå nu. Viskade Taylor hest.
- Jag tänker inte gå! Sa jag bestämt.
- Snälla gör mig en tjänst och gå. Sa Taylor och blev tårögd. Jag fattade inte. Förra gången hade han blivit tårögd för att han inte ville att jag skulle gå, denna gången för att han ville att jag skulle gå. Det gjorde ont att se honom sådär.
- Varför ska jag gå? Sa jag och smekte hans kind. Han tog tag i min hand så att hans tröja åkte upp, hans mage var full av blåmärken. Jag var helt förstummad. Jag satt på golvet och gapade. Han märkte att jag satt och stirrade så han drog sakta ner tröjan över magen. Jag kollade in i hans ögon, han öppnade munnen.
- Snälla, gå.. Sa han och blundade. Han reste sig sakta upp, men föll ihop igen. Han försökte igen, vinglade till, stödde sig mot sängen och stod där en stund, sedan la han sig ner i sängen.
- Jag kan inte berätta för dig Jenna. Sa han.

Taylor:
Jag ville berätta för Jenna, men jag kunde inte. Han kanske skulle göra något mot henne om jag gjorde det.
- Berätta bara varför jag måste gå så går jag! Sa Jenna som nu stod bredvid mig.
- Jag har ju sagt att jag inte kan! Röt jag. Jenna såg chockat på mig.
- Okej, då går jag. Sa hon.
- Men vart ska du då? Frågade jag fast det var självklart att hon skulle hem.
- Till Nathan. Jag har ju ändå ingen annanstans att ta vägen. Jag får väl säga att du slängde ut mig. Hejdå då Taylor. Sa hon surt och började gå mot hallen. Jag ramlade ner från sängen med en duns och hon vände sig om.
- Det är inte som du tror. Säger du att du har varit här så kommer han igen, om han blir riktigt arg på mig kan han hoppa på dig också. Snälla, jag gör vad som helst för att du inte ska säga något! Sa jag och slängde handen för munnen. Jag hade sagt det jag absolut inte fick säga.
Jenna tog på sig sina skor och sin jacka. Jag kravlade upp i sängen igen.
- Jag lovar! Sa hon och kysste mig. Sedan gick hon.

Nathan
Jag hade precis kommit innanför dörren när det knackade. Jag gick och öppnade och Jenna hoppade på mig och kramade och kysste mig. Hon hade antagligen inte varit hos Taylor.
- Taylor då? Sa jag och log. Hon pussade mig på näsan som svar. Jag visste att hon skulle komma tillbaks. Jag sa att jag skulle gå på toaletten, och det gjorde jag, nästan. Jag såg att Jennas telefon lyste i hennes jackficka. Jag tog fram den och skickade ett sms till Taylor. När jag hade gjort det gick jag tillbaks till Jenna.
- Vad gjorde du? Frågade Jenna misstänksamt.
- Jag speglade mig bara lite. Sa jag bara och kollade på henne. Hon var så underbar och bara min! Taylor kunde fetglömma henne. Jag visste att det skulle funka.
- Amen jag ska väl dra nu tror jag. Sa Jenna plötsligt och log. Jag kysste henne snabbt, sedan gick hon ut i hallen. Jag kom på att jag hade skickat ett sms till Taylor, men jag kom inteihåg att jag hade stängt ner konversationen..
- Får jag kolla på din mobil? Sa jag fort till Jenna innan hon gick iväg.
- Okej, visst. Sa Jenna osäkert. Jag tog snabbt tag i hennes mobil och tog bort smset och stängde ner konversationen. Sedan sa jag hejdå till Jenna och kysste henne länge innan hon gick. Allt hade gått otroligt bra!

Jenna:
Jag skulle precis gå in på Taylors hotell när jag fick ett sms av honom. I smset stod det:

'Vafaan Jenna, jag trodde jag kunde lita på dig. Jag trodde fan att du var perfekt, men du är som alla andra. Hur fan kan du lita på honom, efter allt det han gjorde. Faan Jenna. Eller bryr du dig inte för att det inte hände dig? Du är bara en självisk liten player. Välj vem du vill ha, mig eller han. Du har chansen att välja, men du får inte båda. Stör mig aldrig igen!'

Jag visste inte vad jag skulle göra, så jag gick till Taylor. Han öppnade men stängde snabbt när han såg att det var jag som stod där.
- Berätta bara vad jag har gjort Taylor! Sa jag och lät upprörd. Snarare var upprörd. Jag hörde ett mummel inifrån rummet. Jag tryckte ner handtaget för att kolla om det var öppet och det var det. Jag tog tyst av mig mina ytterkläder. Taylor satt på sängen och snyftade och höll om sin telefon hårt.
- Taylor? Viskade jag. Han vände sig om med ett ryck. Han slängde sig upp och ställde sig några  centimeter ifrån mig. Jag backade lite.
- Gå härifrån, NU! Skrek Taylor och var påväg att vända sig om. Jag skulle ta tag i hans arm innan han vände sig om, men jag hann bara nudda innan han snabbt vände sig om och gav mig en hård örfil. Han slängde sig bakåt med handen för munnen. Jag bara höll handen på min ömma kind, stirrade på honom och gapade. Jag blickade snabbt mot sängen och såg hans telefon där. Det var ett sms skickat från min telefon. I smset stod det:

Hej Taylor. Bara så du vet så är jag med Nathan. men jag kommer över så snabt jag kan. Jag räcker till er båda. Jag vet inte riktigt, men Nathan är så speciell. I varje kyss så bara försvinner jag. Svävar upp från marken. Jag älskar honom, men dig med. Men det är väl okej? :**

Nathan gick ju aldrig på toa. Han speglade sig bara.. Jag backade sakta ut från rummet och stoppade ner fötterna i skorna och höll i jackan.Vi båda stod med tårar i ögonen, jag i hallen och han bredvid sängen, fortfarande med handen för munnen. Jag gick sakta därifrån och stängde mjukt. Jag stod still, snyftade och började gå bort från hans rum. Bort från hotellet. Jag satte mig på stenen där jag såg Taylor för första gången. Jag kände den varma sommarblåsten i mitt hår.
-----------------------------------------------------------------

Är Nathan falsk eller är han falsk? Vad tycker ni? Kommentera! ;)
Förlåt, men jag tror att jag måste ändra lite i schemat..
Jag lägger ut onsdagar, fedagar och söndagar. Är det okej?
Kommentera om ni tycker att det blir för få delar i veckan! :)

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT FÖR VÄRLDENS SÄMSTA UPPDATERING!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar